Paieška
Neseniai ieškota
Populiarūs paieškos rezultatai
anglu
projektų valdymas
excel
Ieškoti

Svetainėje naudojami slapukai

Mes naudojame slapukus, kad pagerintume Jūsų patirtį šioje svetainėje.

Apie projektą

KURSUOK naujų įgūdžių link!

background-img

Kas yra KURSUOK?

KURSUOK – vieno langelio principu veikianti nacionalinė suaugusiųjų švietimo platforma, kurioje suaugusieji gali rinktis jiems reikalingus mokymus ir pretenduoti į valstybės finansavimą - iki 500 eurų Kursuok krepšelį, ar pasinaudoti Užimtumo tarnybos finansuojamų mokymų galimybėmis. 

KURSUOK švietimo platforma vienija daugybę patikimų mokymo paslaugų teikėjų, iš kurių skelbiamų mokymosi programų kviečiame rinktis norinčiuosius įgyti naujų įgūdžių bei tobulinti bendrąsias ir su profesine veikla susijusias kompetencijas. Nuo menų iki skaitmeninių technologijų mokymų – tereikia išsirinkti norimus kursus, pasirašyti sutartį ir pradėti KURSUOti norimų įgūdžių link savo lėšomis arba - pretenduoti į Kursuok krepšelį. Finansavimas suteikiamas konkursinės eilės būdu

Užimtumo tarnybos klientai, kuriems išduoti mokymosi kuponai, Kursuok.lt platformoje gali rinktis šios tarnybos finansuojamus mokymus (plačiau).

Kursuok misija – formuoti ilgalaikę ir motyvuotą suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą tradiciją šalyje. 

Kursuok vizija – tapti gerai žinoma, pripažįstama ir sklandžiai, kokybiškai, paprastai veikiančia sistema, kuria suaugę žmonės noriai naudojasi, siekdami tobulinti savo profesinius įgūdžius ir kompetencijas. 

KURSUOK – individualių mokymosi paskyrų (IMP) sistemos dalis

Iki šiol šalyje nebuvo efektyviai veikiančios sistemos, kuri švietimo galimybes priartintų prie kiekvieno asmens, o kompetencijų plėtojimas buvo skatinamas per skirtingas tikslines grupes, projektus ir priemones. Siekiant spręsti šią problemą, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos iniciatyva kuriama IMP sistema.

Ar žinojai?

40 proc.

Lietuvos gyventojų teigia, kad jų turimi gebėjimai neatitinka poreikio pagal turimą profesiją.

26 proc.

apklaustųjų susiduria su kompetencijų trūkumu.

20 proc.

Europos Sąjungos valstybių susiduria su didžiausia įgūdžių darbo rinkoje neatitiktimi, Lietuva yra viena iš jų.

IMP sistema

Vieno langelio principu veikianti tarpinstitucinė Individualių mokymosi paskyrų (IMP) sistema –  tai informacijos pateikimo, mokymosi galimybių pasirinkimo ir finansavimo skaitmeninė sistema, skirta suaugusiųjų švietimui. 

Ši sistema:

  • vienoje vietoje sutelkia įvairių tiekėjų mokymosi pasiūlymus, atitinkančius kokybės kriterijus;
  • leidžia asmenims rinktis mokymus, pasinaudoti finansavimu ar mokytis savo lėšomis;
  • apjungia skirtingus švietimo registrus, kuriuose kaupiama informacija apie švietimo programas, fiksuojamas asmenų dalyvavimas, kaupiama informacija apie kursų baigimą liudijančius pažymėjimus.

Dėl IMP sistemos veikia ir KURSUOK platforma. Prisijungęs prie informacinės sistemos, būsi identifikuojamas per sąsajas su įvairiais valstybės registrais, kad būtų užtikrinta, jog atitinki finansavimui gauti keliamus reikalavimus. Na, o tuomet jau lieka tik semtis naujų žinių, lavinti įgūdžius, gauti kursų baigimo pažymėjimą ir tinkamai pritaikyti įgytas žinias profesinėje srityje. 

Institucijų vaidmenys KURSUOK platformoje ir IMP sistemos naudotojų galimybės

SVARBU ŽINOTI

Mokymosi programoms finansavimas skiriamas iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonių (toliau – EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų. Mokymosi programų finansavimo ir administravimo funkcijas vykdo Europos socialinio fondo agentūra (ESFA).

Finansavimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintu įsakymu.  Mokymosi programoms skiriamą finansavimo lėšų sumą kitiems kalendoriniams metams ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 15 d. nustato švietimo, mokslo ir sporto ministras. Iki 2026 m. balandžio 30 d. planuojama skirti iki 12 mln. Eur. 

Projektas „Mokykis visą gyvenimą!"

KURSUOK.lt platforma sukurta įgyvendinant projektą „Mokykis visą gyvenimą!“ (projekto Nr. 10-009-P-0001), kuris finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ bei Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis. 

Šio projekto tikslas – skatinti suaugusiųjų mokymąsi visą gyvenimą (MVG), kuriant bendrą mokymosi visą gyvenimą informacinę sistemą ir suteikiant galimybes mokytis.  

MVG sistema apima plačias suaugusiųjų švietimo sistemos intervencijas, iš kurių pagrindinė yra vieno langelio principu veikiančios Individualių mokymosi paskyrų informacinės sistemos (toliau - IMP) sukūrimas. 

IMP sistema sudarys galimybę asmenims, atitinkantiems valstybės nustatytus investavimo prioritetus, gauti valstybės finansuojamus mokymų pasiūlymus. Sistemoje sutelktais įvairių mokymo paslaugų teikėjų pasiūlymais galės pasinaudoti ir asmenys, norintys už mokymąsi susimokėti savo lėšomis.  

Bendra informacija 

Projektą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra (toliau - ESFA)  kartu su partneriais: 

  • Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centru (toliau - KPMPC), 

  • Lietuvos aukštojo mokslo asociacija bendrajam priėmimui organizuoti (toliau - LAMA BPO),  

  • Nacionaline švietimo agentūra (toliau - NŠA). 

Projekto tikslinė grupė: 

  • 18–65 m. amžiaus asmenys, suinteresuoti mokymusi visą gyvenimą. 

Siekiami rezultatai: 

  • 25641 asmenų, kurie, naudodamiesi bendra sistema, baigs mokymus (iš kurių bent 40 proc. skirti skaitmeniniams įgūdžiams įgyti ar tobulinti). 

  • Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema 

Projekto trukmė 

  • 2023 m. gegužės 11–2026 m. balandžio 30 d. 

Pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“ projekto „Mokykis visą gyvenimą“ įgyvendinimui planuojama skirti 18 432 699,37 EUR iš Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“. 

Projekto partneriai : 

  • Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centru (toliau - KPMPC), 

  • Lietuvos aukštojo mokslo asociacija bendrajam priėmimui organizuoti (toliau - LAMA BPO),  

  • Nacionaline švietimo agentūra (toliau - NŠA). 

Suplanuoto projekto biudžeto pasiskirstymas pagal partnerius: 

Bendra suma suaugusiųjų švietimo IT sistemos sukūrimas ir kompetencijų plėtojimo programų finansavimui - 18 432 699,37 EUR: 

  •  ESFA – bendra numatyta suma - 15 578 137,54 EUR 

(svetainės sukūrimas ir administravimas, mokymų finansavimas, viešinimo kampanija ir projekto administravimas ir stebėsena); 

  • KPMPC – bendra numatyta suma - 844 384,29 EUR 

(mokymosi programų kokybės vertinimas ir įgyvendinimo stebėsena); 

  • NŠA – bendra numatyta suma – 388 138,17 EUR 

vietimo registrų funkcionalumų pritaikymas IMP IS ir jų palaikymas);  

  • LAMA BPO – bendra numatyta suma - 1 622 039,36 EUR 

(IMP IS kūrimas, diegimas, atnaujinimas ir visų sistemos funkcionalumų palaikymas). 

IMP sistemoje dalyvaujančių ir jos veiklą užtikrinančių institucijų funkcijos, nurodytos sistemos administravimo apraše 

 

  • Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) nustato teisinį reguliavimą, kokybės standartus ir finansavimo prioritetus, tvirtina metinį Kursuok biudžetą ir finansavimo konkurso grafiką, deleguoja atstovus IMP sistemos valdymo grupei; 

  • ESFA administruoja KURSUOK.lt interneto svetainę, užtikrina IMP sistemos veikimą, atsiskaitymo su mokymo paslaugų teikėju organizavimą, profesinio orientavimo paslaugų suaugusiems asmenims teikimą, atlieka techninius pakeitimus, susijusius su IMP sistemos administravimu, viešina finansavimo informaciją, teikia konsultacijas dalyviams bei teikėjams, užtikrina projekto įgyvendinimą pagal ES ir nacionalinius reikalavimus; 

  • KPMPC vertina programų kokybę ir jų atitiktį kriterijams, vykdo mokymosi programų kokybės užtikrinimo stebėseną pagal Individualių mokymosi paskyrų sistemoje skelbiamų neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programų kokybės užtikrinimo tvarkos aprašą, teikia metodinę pagalbą mokymų teikėjams. 

  • LAMA BPO užtikrina IMP informacinės sistemos veikimą, užtikrina integracijas su valstybės registrais, sudaro finansavimo konkursines eiles, duomenų teikimą numatytoms institucijoms; 

  • NŠA vykdo švietimo sistemos registrų (ŠMIR, NŠPR, MR, DAKPR, ŠVIS), susijusių su IMP sistemos administravimu, atnaujinimą, pritaiko juos IMP sistemos poreikiams ir atlieka tolesnį jų palaikymą, užtikrina programų, pažymėjimų ir mokymosi eigos duomenų mainus. 

  • Užimtumo tarnyba įgyvendina Lietuvos Respublikos užimtumo įstatyme nustatytas profesinio mokymo, įdarbinimo pagal pameistrystės darbo sutartį, neformaliojo suaugusiųjų švietimo, aukštą pridėtinę vertę kuriančių kvalifikacijų ir kompetencijų įgijimo priemones bei Asmens su negalia teisių pagrindų įstatyme nustatytą profesinės reabilitacijos programą (toliau – Užimtumo tarnybos įgyvendinamos priemonės) ir vykdo Teikėjų patikrinimus Užimtumo tarnybos direktoriaus nustatyta tvarka. 

  • Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija vykdo IMP sistemoje dalyvaujančių institucijų informavimą apie Lietuvos ekonomikos transformacijos kryptis, siekia užtikrinti, kad IMP sistema sąveikautų su pažangios ekonomikos tikslais ir poreikiais. 

  • IMP sistemai valdyti, teikti nuomonę ir siūlymus kokybės užtikrinimo, finansavimo ir administravimo klausimais švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymu sudaroma Valdymo grupė iš atstovų, kuriuos deleguoja IMP sistemoje dalyvaujančios ministerijos ir jos veiklą užtikrinančios institucijos, nurodytos administravimo tvarkos apraše. Valdymo grupės sudėtis keičiama atsižvelgiant į tai, kokios ministerijos ir institucijos dalyvauja IMP sistemos veikloje. 

Bendra informacija

Projekto tikslinė grupė
18–65 m. amžiaus asmenys, suinteresuoti mokymusi visą gyvenimą.
Siekiami rezultatai
21 600 asmenų, kurie, naudodamiesi bendra sistema, baigs mokymus (iš kurių bent 40 proc. skirti skaitmeniniams įgūdžiams įgyti ar tobulinti).
Projekto trukmė
2023 m. gegužės 11–2026 m. balandžio 30 d.
Projekto finansavimo suma
18 432 699,37 Eur

Neformaliojo mokymosi vertinimas ir pripažinimas

Iki 2024 m. sausio mėn. Lietuvoje nebuvo efektyviai veikiančios vieningos sistemos, kuri švietimo galimybes priartintų prie kiekvieno asmens mokymosi poreikių. Kompetencijų plėtojimas buvo realizuojamas fragmentiškai per skirtingas tikslines grupes, projektus ir priemones.

Siekiant spręsti šią problemą, įgyvendinamo projekto „Mokykis visą gyvenimą!“, kuris finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva” bei Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis metu, sukurta vieno langelio principu veikianti nacionalinė suaugusiųjų švietimo platforma KURSUOK.  Čia žmonės gali rinktis jiems reikalingus bei valstybės prioritetus atitinkančius mokymus bei galimybę pretenduoti į finansavimą.

Asmuo gali tobulinti arba įgyti bendruosius ir (arba) profesinius įgūdžius ir kompetencijas. Mokymosi proceso metu mokymų teikėjai nustato įgytas kompetencijas, taikydami įvairias mokymosi rezultatų įvertinimo formas ir būdus.

Įvertinimas
Kiekvienas asmuo, baigęs mokymus, gauna skaitmeninį KURSUOK sistemos sugeneruotą pažymėjimą, remiantis Europass sertifikato pavyzdžiu.

Pažymėjime gali būti nurodytas Lietuvos kvalifikacijų sandaros ir Europos kvalifikacijų sandaros lygis, įvardijamos baigus mokymosi programą įgytos ar patobulintos kompetencijos. Pažymėjimas saugomas Nacionaliniame diplomų, pažymėjimų ir kvalifikacijų registre ir pasiekiamas per KURSUOK sistemą asmens paskyroje. Šios sąsajos palengvina ir įgalina įgytų kompetencijų ir kvalifikacijų pripažinimą.

Lietuvoje profesiniame mokyme ir aukštajame moksle veikia neformaliuoju būdu įgytų kompetencijų prisipažinimo mechanizmai.

Galimybė įvertinti ir pripažinti neformaliojo ir savaiminio mokymosi būdu įgytus mokymosi rezultatus yra įteisinta švietimą reguliuojančiuose įstatymuose, poįstatyminiuose aktuose aprašytos tvarkos, kaip turėtų būti atliktas vertinimas ir pripažinimas. Lietuvos kvalifikacijų sandaros apraše nurodoma, kad įvairių lygių kvalifikacijos gali būti įgyjamos ne tik formaliojo mokymosi sistemoje, bet ir mokantis neformaliai arba savarankiškai, taip pat iš profesinės veiklos patirties.

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas atliekamas asmeniui, siekiant įgyti valstybės pripažįstamą kvalifikaciją arba kompetencijų įgijimą patvirtinantį oficialų dokumentą. Švietimo įstaigose vertinamos ir pripažįstamos įvairioje aplinkoje įgytos kompetencijos: dirbant, keliant kvalifikaciją, dalyvaujant įvairių organizacijų ir grupių veikloje, atliekant savanorišką veiklą, dirbant bendruomenei naudingą darbą, mokantis institucijose, vykdančiose neformalųjį švietimą ar savarankiškai, mokantis laisvalaikiu ir kt.

Neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų vertinimo ir pripažinimo etapai

1
Informavimas
Kandidatas supažindinamas su vertinimo principais, procedūra, vertinimo sąlygomis, galimais vertinimo rezultatais, individualius poreikius atitinkančiomis studijomis.
2
Konsultavimas
Kandidatui detaliai pristatoma kompetencijų vertinimo ir pripažinimo procedūra ir paaiškinama, kaip parengti kandidato neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų įrodymų rinkinį (aplanką), kaip pasirengti vertinamajam pokalbiui ar kitais metodais atliekamam vertinimui.
3
Vertinimas
Analizuojami kandidato neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų įrodymai ir nustatoma kandidato neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų ir atitinkamos švietimo programos mokymosi rezultatų atitiktis bei šios atitikties apimtis.
4
Sprendimo priėmimas (įvertinimas)
Nustatoma, ar pakanka kandidato pateiktų įrodymų pagrįsti jo įgytas kompetencijas ir (arba) kurie programos dalykai ar moduliai yra įskaitomi.
Svarbu
Neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų vertinimo ir pripažinimo paslaugą teikia profesinio mokymo įstaigos (kompetencijų vertinimo centrai), universitetai ir kolegijos.

Bendrieji įgytų kompetencijų prisipažinimo būdai 

Profesiniame mokyme parengus profesinius standartus, nustatomi nacionalinio lygio reikalavimai mokymosi rezultatams (kompetencijoms) atitinkamai kvalifikacijai įgyti.

Asmeniui kvalifikacija suteikiama įvertinus visas kvalifikacijai reikalingas kompetencijas, nustatytas profesinio mokymo programoje, parengtoje pagal profesinį standartą. Pripažinimą palengvina tai, kad mokymo programos parengtos kompetencijų ir mokymosi rezultatų pagrindu.

Baigiamąjį kompetencijų (teorinės ir praktinės dalies) vertinimą vykdo profesinio mokymo teikėjai, turintys licenciją profesinio mokymo programai ir kompetencijų vertinimo proceso organizavimui ir vykdymui nominuoti kompetencijų vertinimo centrai – profesinio mokymo įstaigos, turinčios kvalifikuotą personalą rengti ir atnaujinti kompetencijų vertinimo užduotis, konsultuoti praktinės dalies vertintojus, taip pat turinčios reikalingą techninę įrangą ir priemones ar realią darbo vietą, aprūpintą reikalinga technine įranga ir priemonėmis.

Atskirų kompetencijų įvertinimas ir pripažinimas, asmeniui pageidaujant, atliekamas profesinio mokymo įstaigoje pagal tos įstaigos galiojančią tvarką, dažniausiai sudarius profesijos mokytojų (kartais profesijos mokytojų ir socialinių partnerių (darbdavių)) komisiją, kuriai kompetencijos pripažinimo siekiantis asmuo pateikia savo dokumentuotų gebėjimų aplanką (portfolio) ir pademonstruoja žinias bei gebėjimus.

Gavus neformaliuoju būdu įgytų dalies atitinkamos kvalifikacijos kompetencijų teigiamą įvertinimą, asmeniui išduodamas valstybės pripažįstamas pažymėjimas.

Asmenys, norintys dalyvauti neformaliojo profesinio mokymosi, darbo patirties ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų vertinime ir įgyti kvalifikaciją liudijantį profesinio mokymo diplomą, kreipiasi į kompetencijų vertinimo centrą ir jam pateikia prašymą, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją, mokymosi pasiekimus, profesinę patirtį, susijusią su pageidaujamomis įsivertinti kompetencijomis, liudijančius dokumentus, neformaliojo mokymosi ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų įskaitymo dokumentus.

Kvalifikacija ir ją liudijantis profesinio mokymo diplomas asmeniui suteikiamas gavus teigiamą asmens įgytų kompetencijų vertinimą.

Aukštajame moksle neformaliuoju ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų pripažinimą atlieka aukštosios mokyklos.

Pagrindiniai principai, atspindintys 2012 m. gruodžio 20 d. Tarybos rekomendaciją dėl neformaliojo mokymosi ir savišvietos rezultatų patvirtinimo, reglamentuoti nacionaliniu lygmeniu švietimo ir mokslo ministro 2017 m. balandžio 24 d. įsakymu Nr. V-289 „Dėl Neformaliojo ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų, susijusių su aukštuoju mokslu, vertinimo ir pripažinimo aukštosiose mokyklose bendrųjų principų patvirtinimo“.

Jame numatyta:

  ◊ galimybė aukštosioms mokykloms atlikti asmenų įgytų kompetencijų vertinimą ir pripažinimą savo nustatyta tvarka, vadovaujantis nustatytais bendraisiais principais, pagal rekomenduojamus etapus;

  ◊ vertinti įvairioje aplinkoje įgytas kompetencijas;

  ◊ proceso rezultatą patvirtinti dokumentu, kuriame būtų nurodomas suteikiamų studijų kreditų skaičius;

  ◊ galimybė studijų kreditus įskaityti kaip ketinamos studijuoti studijų programos dalį;

  ◊ galimybė apskųsti priimtą sprendimą.

Aukštųjų mokyklų vykdomas neformaliuoju ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų pripažinimas yra ir išorinio kokybės užtikrinimo dalis.

Pripažinimo tvarkos ir jų taikymas yra vienas iš studijų krypčių vertinimo ir akreditavimo vertinamosios srities Studentų priėmimas ir parama vertinimo indikatorių. Šių procesų buvimas ir tinkamas taikymas aukštosiose mokyklose yra vienas iš bazinių aukštojo mokslo sistemos lūkesčių. Dėl to visos aukštosios mokyklos turi įdiegusios šiuos procesus.

Visgi apibendrinus kokybės užtikrinimo rezultatus, matyti, kad galėtų būti gerinamas informacijos apie juos teikimas. Taigi, aukštojo mokslo sistemoje sudarytos galimybės pripažinti neformaliuoju būdu įgytas kompetencijas. Kol kas reglamentavime numatyta tik tokio pripažinimo pagrindu suteikti kreditus, kuriuos galima įskaityti į atitinkamą programą.

Šiuo metu nėra galimybės, pripažinus tokias kompetencijas, suteikti kvalifikaciją arba priimti į atitinkamą programą. Nors visos aukštosios mokyklos turi tokio įskaitymo tvarkas, jų įgyvendinimas praktiškai dar galėtų būti gerinamas.

Užimtumo tarnybos mokymai

Nuo šiol visos mokymosi galimybės vienoje vietoje – www.kursuok.lt 

Nuo šiol visos mokymosi galimybės vienoje vietoje – www.kursuok.lt 

KURSUOK - Individualių mokymosi paskyrų sistema – tai skaitmeninė platforma, kurioje: 

  • Vienoje vietoje pateikiamos visos formaliojo, neformaliojo ir tęstinio mokymosi galimybės. 

  • Galima pretenduoti į valstybės finansavimą. 

  • Teikiamos profesinio orientavimo paslaugos. 

Sistema veikia svetainėje www.kursuok.lt. 

Į KURSUOK sistemą perkeliamos visų tipų mokymo programos: 

  • Formaliojo profesinio mokymo programos.
  • Neformaliojo profesinio mokymo programos.
  • Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programos.

Ką tai keičia? 

Užimtumo tarnybos klientams: 

  • Programų pasirinkimas vyksta elektroniniu būdu per www.kursuok.lt.
  • Pateikiama aiški ir centralizuota informacija apie visas mokymosi galimybes. 

Užimtumo tarnybai: 

Užimtumo tarnyba nuo integracijos į Individualių mokymosi paskyrų sistemą dienos nebeskelbs mokymo teikėjų ir programų sąrašo. Visos visuomenei skirtos mokymo programos bus skelbiamos vieno langelio principu veikiančioje Kursuok.lt platformoje, laikantis vienodų taisyklių ir reikalavimų. 

Kaip atrodo naujas mokymosi proceso kelias, norint gauti Užimtumo tarnybos finansavimą? 

Kelias 1: Klientas pats renkasi programą 

  1. Klientas svetainėje www.kursuok.lt pasirenka programą; 

  1. Pažymi, kad pageidauja Užimtumo tarnybos finansavimo; 

  1. Užimtumo tarnybos specialistui siunčiamas pranešimas; 

  1. Atliekamas individualus vertinimas; 

  1. Jei sąlygos atitinka – Užimtumo tarnyba išduoda kuponą; 

  1. Klientas prisijungia prie www.kursuok.lt ir registruojasi į pasirinktą programą, atitinkančią išduoto kupono sąlygas. 

Kelias 2: Mokymasis planuojamas su Užimtumo tarnybos specialistu 

  1. Sudaromas Individualus užimtumo veiklos planas (IUVP); 

  1. Aptarus užimtumo perspektyvas, sudaroma trišalė arba dvišalė sutartis; 

  1. Išduodamas kuponas; 

  1. Klientas prisijungia prie www.kursuok.lt; 

  1. Pasirenka mokymosi programą ir registruojasi dalyvauti mokyme. 

Kaip keičiasi kuponai? 

  • Formalios programos - kuponas išduodamas konkrečiai programai. 

  • Neformalios suaugusiųjų švietimo programos: kuponas išduodamas pagal švietimo sritį. 

KURSUOK privalumai:

  • Patogumas – viskas vienoje sistemoje. 

  • Greitis – elektroninė registracija ir pasirašymas. 

  • Laisvė – klientas pats renkasi kur ir ką mokytis. 

  • Skaidrumas – mažiau klaidų, aiškūs veiksmai. 

  • Efektyvumas – lengvesni procesai suteikia galimybę Užimtumo tarnybos specialistams daugiau dėmesio skirti žmogui. 

Kodėl verta? 

Nes KURSUOK – tai daugiau nei sistema. Tai galimybė patogiai planuoti savo ateitį, pretenduoti į valstybės finansavimą ir augti ten, kur labiausiai reikia tavo profesiniam tobulėjimui. 

 

Slinkti į viršų